تیتر
سرویس
از تاریخ
تا تاریخ
کلید واژه

مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: با اجرای مونوریل امکان اجرای خط دوم مترو وجود ندارد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم خبر داد:
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: اوراق مشارکت پروژه کلان متروی قم با افزایش قابل‌توجه ۵۰۰ درصدی، معادل مبلغ ۲۵ هزار میلیارد ریال توسط وزارت کشور تعیین شد.
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم گفت: در طرح امکان‌سنجی خط دوم مترو قم به پردیسان طول مسیر از ۱۵ کیلومتر به ۲۸ کیلومتر و تعداد ایستگاه‌ها از ۱۲ به ۲۱ ایستگاه افزایش‌یافته است.
روز جنجالی شورای اسلامی شهر؛
طرح تحقیق و تفحص از قطار شهری قم روز دوشنبه پس از یک بررسی همراه با چالش و جنجال در نهایت با ۶ رأی ممتنع، یک مخالف و ۶ رأی موافق به تصویب نرسید.
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم:
مدیرعامل سازمان قطار شهری قم گفت: راه‌اندازی فاز نخست مترو قم نیازمند هزار میلیارد تومان اعتبار است
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل مترو قم، اظهار کرد: به منظور ارتقاء خدمت‌رسانی به زائرین حرم حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران، لزوم توسعه و تکمیل فاز دوم خط یک مترو قم باید مورد توجه باشد.
مسئولین استانی و شهری و مسئولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، در جریان بازدید از فاز نخست خط یک مترو قم با جدیت بر راه‌اندازی و بهره‌برداری مترو در آینده‌ای نزدیک تأکید کردند.
فاز یک مترو قم تقریبا کامل شده و تابلوهای راهنما نیز نصب شده و در انتظار تامین واگن است.
شهردار قم با بیان اینکه 55 واگن برای متروی قم اختصاص پیدا کرد، گفت: تا 15 ماه آینده این واگن‌ها وارد قم می‌شود.
دادستانی عمومی و انقلاب استان قم ضمن بازدید از پروژه متروی قم در جریان آخرین وضعیت اجرای این پروژه قرار گرفت.
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم گفت: زمان بهره‌برداری از پروژه مترو مشخص نیست و نمی‌توانیم زمان خاصی را برای آن پیش‌بینی کنیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از بخش‌های مختلف پروژه کلان مترو قم بازدید کرد.
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر قم گفت: با توجه به افزایش جمعیت منطقه پردیسان در آینده‌ای نزدیک خط B مترو یک خط سنگین بوده و باید در حد خطوط تهران به آن نگاه کنیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قم با اشاره به اینکه فازهای بعدی متروی قم نیز در حال بررسی هستند گفت: ادامه خط مترو توجیه‌پذیری و ظرفیت مسافر بهتری دارد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با تأکید بر پیگیری مدیریت استان و مدیریت شهری برای تأمین واگن و راه‌اندازی مترو گفت: هفته گذشته با حضور شهردار در وزارت کشور اصلاح قرارداد مترو پیگیری شده و در مرحله انعقاد قرارداد برای تأمین واگن از یکی از شهرها هستیم.
شهردار قم با بیان اینکه تامین واگن مهمترین نیاز قطار شهری قم است، گفت: بهره برداری از خط یک مترو قم نیازمند تامین واگن مورد نیاز است
قم فردا گزارش می‌دهد؛
بیش از ده سال از شروع پروژه قطار شهری می گذرد که فراز و نشیب های زیادی رو تجربه کرده و امروز ۶ کیلومتر فاز یک مترو قم آماده است گرم است اما هنوز واگنی برای این تست نصیب قم نشده است.
دومین جلسه هیئت‌مدیره سازمان قطار شهری قم در سال 1401 به‌منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های ریلی شهر قم شامل مترو و منوریل برگزار شد.